ZUHAITZ EGUNA

1. 2024-04-09 |

Beasaingo Udalak urtero bezala Zuhaitz Eguna antolatu du herriko ikastetxe ezberdinekin batera. 3. zikloko Agenda 30eko arduradunak Sagastigutin izan dira zuhaitz ezberdinak landatzen. Natura zaintzeaz gain, esperientzia aberasgarria izan da.

KORRIKA TXIKIA

1. 2024-03-21 |

ZERAINERA BISITA

1. 2024-03-15 |

4. mailako ikasleak Zerainen egin zuten egun pasa. Aizpeako meategiak eta Larraondoko zerrategia bisitatzeko aukera izan zuten. Esperientzia aparta!

AGENDA 30: INGURUKO EKOIZLEAK

1. 2024-03-5,13 |

Agenda 30 proiektuaren barruan, Beasaingo Udalarekin elkarlanean azoka eta inguruko ekoizleak bultzatu nahian gabiltza. Ekoizle hauek bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute 6. mailako ikasleek. Talde bat Mutiloara joan zen Beñat Telleria abeltzain ekologikoak behi gazta nola egiten duen ikustera. Beste talde bat, Zegamara joan zen bertan Josetxo Mendiak daukan baratzezaintza ekologikoa ezagutzera. Gustura ibili ziren bi taldeak gazta probatu zein letxugak landatuz!

MARTXOAK 8

1. 2024-04-08 |

Martxoak 8an Emakumearen Eguna aldarrikatu eta ospatu genuen. Lanketa eta hausnarketa ezberdinak egin genituen baina batipat, gertuko emakume erreferenteei omenaldia egin nahi izan genien.

Bizikidetza Batzordekideek Udalak antolatutako ekitaldian ere parte hartu zuten ikastetxean egindako lanketa teknikari eta politikarien aurrean azalduz.

BIDEOA

EUREKA ZIENTZIA MUSEOAN

1. 2024-04-08 |

1.mailako ikasleak Donostiako Eureka Zientzia museoan egon ziren. Zientziaz gozatu eta animalien inguruko bitxikeriez gozatzeko aukera paregabea izan zuten!

POLIKINELA

1. 2024-02-26 |

6. mailako ikasleak Kursaalen egon dira Euskadiko Orkestrak antolatutako Polikinela emanaldia ikusten.

Kontzertuaz gozatu ostean, Aramara joan dira eguna pasatzera. Giro hotza eta bustia izan duten arren, elkarrekin ondo pasatzeko aprobetxatu dute!

INAUTERIAK 2024

1. 2024-02-09 |

Ostiralean ospatu genuen Inauteri eguna Alkartasuna Lizeokook. Ikastetxetik irten eta plazaraino desfilean joan ondoren, dantza saioa egin genuen bertan. Bukatzeko, Miel Otxin erre genuen.

2 URTEKOAK ARGIAREKIN JOLASEAN

1. 2024-01-26 |

Gure ikasle txikienak gustura asko ibili dira argi mahaiarekin jolasean. Argi eta itzalekin esperimentatzeko aukera bikaina izan dute!

HH 5 EUSKADIKO ORKESTRAREN EMANALDIAN

1. 2024-01-09 |

Euskadiko Orkestraren eskutik “Pantomima” ikuskizunaz gozatu dute 5 urteko ikasleek.

Barroko garaiko musikak fantasiazko mundu batera eraman ditu ikasleak, non “artearen komediaren” estetikatik irtendako pertsonaia batek publikoarekin jolastuko duen objektu, erritmo eta doinu erreal zein irudimenezkoak deskubritzeko.

KANTU ESKEA

1. 2023-12-24 |

Abenduak 24 goizean Alkartasuna Lizeoko ikasle eta gurasoak kantu eskean ibili ziren herrian zehar. Guraso Elkarteak antolatutako ekintzan jende ugari bildu zen eta bukaera herriko plazan egin zuten Olentzero eta Mari Domingiri Lizeoko ikasleen eskutitzak emanez.

HAURREN IRAKURKETA KLUBA

1. 2023-12 |

Haurren irakurketa kluba abiatu du Beasaingo Udalak. Beasaingo liburutegitik urtarriletik maiatzera bitarte abian izango du haurren irakurketa kluba 3-5 urte arteko haurrei eta euren familiei zuzendutako. Hilabetean behin elkartuko dira eta udal liburutegian izango da.

Informazio gehiagorako: https://www.beasain.eus/biblioteka-albisteak/blog-a/5187-3-5-urteko-haurren-irakurketa-kluba

OLENTZERO ETA MARI DOMINGI

1. 2023-12-22 |

Aurten ere etorri zaizkigu Olentzero eta Mari Domingi eskolara bisitan. Haur Hezkuntza eta LH 1 eta 2tik pasatu dira ikasleen eskutitzak jasotzera. Ikasleek abestiak eskaini dizkiete eta Olentzero eta Mari Domingik paxientxiak eman dizkiete ikasleei.

KULTUR ASTEA

1. 2023-12-4/5 |

Kultur Astea ospatu dugu abenduko aste motzean. Eguneroko liburu eta edukiak alde batera utzi eta esperientzia ezberdin eta berriak bizitzeko aukera izan dugu denok: antzerkia, herri kirolak, ipuin kontalariak, argi tailerra, itsu baten bizipenak…

Eskerrak eman ekintza guzti hauetan parte hartu duten famili arteko eta irakasle ohiei.

Ondo pasatzeaz gain, gauza asko ikasi ditugu!

EUSKARAREN EGUNA

1. 2023-12-01 |

Euskararen Eguna ospatu genuen ikastetxean. Ekintza ezberdinak egin genituen: euskal abestiak, euskalki ezberdinak, Gartxiren bisita plazan… Txikienek hormairudi dotorea egin zuten!

EMAKUMEEN AURKAKO INDARKERIAREN AURKAKO EGUNA

1. 2023-11-25 |

Azaroak 25ean Emakumeen Aurkako Indarkeriaren Aurkako Eguna aldarrikatu genuen ikastetxean. Hainbat ekintza egin genituen arren, hemen adibide bat.